19 Şubat 2011 Cumartesi

Okumak Değişimin Başlangıcıdır.

            ‎'Genç ve hürken, düşlerim sonsuzken, çevremdeki herşeyi değiştirmek isterdim, dünyayı bile. Yaşlanıp akıllanınca dünyanın değişmeyeceğini anladım. Ben de düşlerimi azaltarak memleketimi değiştirmeye karar verdim. Ama o da değişeceğe benzemiyordu. İyice yaşlanınca artık sadece ailemi değiştirmeye karar verdim. Fakat o da olmadı farkettim ki sadece ben değişseydim onlara örnek olup onları değiştirebilirdim. Onlardan alacağım cesaret ve ilhamla memleketimi daha ileri götürebilirdim.' bu sözler bir mezartaşından alıntıdır. Şu açık ki değişim için ilk kendimiz değişmeliyiz biz değişmeden kimseyi değiştiremeyiz. Bunun için okumaktan daha güzel bir yol, daha güzel bir başlangıç olamaz...(Fuat Bahçeci)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder